Ref 1167: Third Party Project Engineer

  • Lieu : Brussel
  • Type de contrat : Contrat � dur�e indetermin�e
  • Débute le : 31 mars 2025

Descriptif de fonction

In de rol van Adequacy PMO zal de dienst de volgende taken uitvoeren :

  • Voorbereiding en nazorg van interne belanghebbendenvergaderingen (coördinatievergaderingen, Pilotco, Stuurgroep, enz.) en externe belanghebbendenvergaderingen (werkgroep met marktpartijen, specifieke vergaderingen met belanghebbenden zoals de regulator of de administratie).

  • Ondersteuning bieden bij de jaarlijkse budgetoefeningen in samenwerking met de Program Manager.

  • Voorbereiden, coördineren en opvolgen van verschillende processen (zoals openbare consultatieprocessen, interne rapportering, functioneringsregels, enz.).

  • Zorgen voor een langdurig documentbeheer binnen het programma, zowel intern als extern (inclusief publicatie van geactualiseerde documenten, openbare raadplegingen, enz. op de website).

  • Bijdragen aan continue verbetering van het programmabeheer.


In de rol van CRM Operations Manager zal de dienst de volgende taken uitvoeren :

  • Uitvoering van de CRM-prekwalificatieprocessen (april - december).

  • Uitvoering van andere CRM-gerelateerde processen (januari - december).

  • Procesopvolging (mei - december).

  • Proactief beheren van operationele vragen van deelnemers of interne belanghebbenden, in nauwe samenwerking met de Key Account Managers en de productarchitecten.

  • Bijdragen aan de continue verbetering van het proces door feedback en belangrijke leerpunten te verstrekken aan de implementatiemanagers.

  • Voor zover de werklast het toelaat, de opeenvolging van de processen belichamen en deelnemen aan de tests en feedback van interne en externe CRM-tools, evenals het creëren of bijwerken van procedures, enz. (het hele jaar door, met een focus op januari - mei).

Compétences

  • Een zesde zintuig voor operationele excellentie is essentieel.
    Zeer analytisch, procedureel en nauwkeurig, met het vermogen om te werken in een evoluerende omgeving en processen bij te werken.
  • Proactiviteit en autonomie zijn cruciale vereisten.
  • Een zeer goede kennis van MS Office, vooral MS Excel en PowerPoint, is vereist.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en drietaligheid (FR/NL/EN - mondeling en schriftelijk)
  • Klantgericht en autonoom – in staat om projecten te beheren en deadlines te respecteren.
  • Teamgeest.
  • Kennis van de energiesector is een troef, en de dienst streeft ernaar een sterke expertise in de werking van de elektriciteitsmarkt te ontwikkelen.

Expériences

  • Masterdiploma in Economie/Ingenieurstechniek of gelijkwaardige ervaring.
  • Minstens 2 jaar ervaring in PMO-ondersteuning. Ervaring in operations is een pluspunt.
retour

POSTULER

remplissez le formulaire ci-dessous

Joindre votre CV
Joindre une lettre de motivation

retour