Ref 1167: Third Party Project Engineer
- Lieu : Brussel
- Type de contrat : Contrat � dur�e indetermin�e
- Débute le : 31 mars 2025
Descriptif de fonction
In de rol van Adequacy PMO zal de dienst de volgende taken uitvoeren :
-
Voorbereiding en nazorg van interne belanghebbendenvergaderingen (coördinatievergaderingen, Pilotco, Stuurgroep, enz.) en externe belanghebbendenvergaderingen (werkgroep met marktpartijen, specifieke vergaderingen met belanghebbenden zoals de regulator of de administratie).
-
Ondersteuning bieden bij de jaarlijkse budgetoefeningen in samenwerking met de Program Manager.
-
Voorbereiden, coördineren en opvolgen van verschillende processen (zoals openbare consultatieprocessen, interne rapportering, functioneringsregels, enz.).
-
Zorgen voor een langdurig documentbeheer binnen het programma, zowel intern als extern (inclusief publicatie van geactualiseerde documenten, openbare raadplegingen, enz. op de website).
-
Bijdragen aan continue verbetering van het programmabeheer.
In de rol van CRM Operations Manager zal de dienst de volgende taken uitvoeren :
-
Uitvoering van de CRM-prekwalificatieprocessen (april - december).
-
Uitvoering van andere CRM-gerelateerde processen (januari - december).
-
Procesopvolging (mei - december).
-
Proactief beheren van operationele vragen van deelnemers of interne belanghebbenden, in nauwe samenwerking met de Key Account Managers en de productarchitecten.
-
Bijdragen aan de continue verbetering van het proces door feedback en belangrijke leerpunten te verstrekken aan de implementatiemanagers.
-
Voor zover de werklast het toelaat, de opeenvolging van de processen belichamen en deelnemen aan de tests en feedback van interne en externe CRM-tools, evenals het creëren of bijwerken van procedures, enz. (het hele jaar door, met een focus op januari - mei).
Compétences
- Een zesde zintuig voor operationele excellentie is essentieel.
Zeer analytisch, procedureel en nauwkeurig, met het vermogen om te werken in een evoluerende omgeving en processen bij te werken. - Proactiviteit en autonomie zijn cruciale vereisten.
- Een zeer goede kennis van MS Office, vooral MS Excel en PowerPoint, is vereist.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en drietaligheid (FR/NL/EN - mondeling en schriftelijk)
- Klantgericht en autonoom – in staat om projecten te beheren en deadlines te respecteren.
- Teamgeest.
- Kennis van de energiesector is een troef, en de dienst streeft ernaar een sterke expertise in de werking van de elektriciteitsmarkt te ontwikkelen.
Expériences
- Masterdiploma in Economie/Ingenieurstechniek of gelijkwaardige ervaring.
- Minstens 2 jaar ervaring in PMO-ondersteuning. Ervaring in operations is een pluspunt.