- Type de contrat : Contrat à durée indeterminée
- Débute le : 20 janvier 2025
Descriptif de fonction
Als Key Account Manager DSO ondersteun je de Key Account Managers (KAM) DSO bij hun dagelijkse taken en projecten. Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:
Netontwikkeling en technische analyses:
Je ondersteunt de Key Account Manager bij het opvolgen van netontwikkelingsprojecten, neemt contact op met klanten en controleert of de technische vereisten in lijn zijn met de contractuele afspraken.
Digitalisering van bestaande processen:
Je neemt het voortouw in de transformatie van bestaande processen naar een digitale, klantvriendelijke omgeving. Je fungeert als schakel tussen de business- en IT-teams.
Beheer van vragen/klachten:
Je ondersteunt de Key Account Manager en onderneemt de nodige acties om klanten zo snel en passend mogelijk van advies, informatie of oplossingen te voorzien.
Beheer van klantgegevens:
Je zorgt ervoor dat klantendossiers volledig en correct zijn, registreert de informatie in de juiste systemen en stuurt deze door naar de relevante diensten.
Compétences
- Klantgerichtheid: In staat om de behoeften van interne en externe stakeholders correct te begrijpen en te vertalen naar eenvoudige oplossingen.
- Talenkennis: Vloeiend in Nederlands en Frans, Engels is een pluspunt.
- Zelfstandigheid: In staat om zelfstandig te werken, met reeds ervaring in de energiesector.
Expériences
- Ervaring: Minimaal 2 jaar ervaring als industrieel, burgerlijk of handelsingenieur in de energiesector.