PROJECT ADMINISTRATIEVE ASSISTENT

  • Lieu : Brussel
  • Type de contrat : Contrat à durée indeterminée
  • Débute le : 19 septembre 2024

Descriptif de fonction

Het Belgische en Europese energielandschap zijn volop in beweging.
Bij ons bouw je samen met de andere Contingent Workers en medewerkers aan een duurzame, groene en betrouwbare
energie-infrastructuur die economische groei stimuleert en onze ecologische voetafdruk verkleint.


Samen gaan we voor maximale impact! We geloven in de kracht van diversiteit: we zijn ervan overtuigd dat een inclusieve en diverse werkomgeving leidt tot meer innovatie, creativiteit en betere resultaten.

 

Voor het departement Project & Portfolio Management (Infrastructure) zijn we op zoek naar een administratieve assistent.
In het kader van je service zal je hoofdzakelijk de volgende taken uitvoeren:
• Afwerking, distributie en archivatie van documenten: corrigeren, structureren en lay-outen van teksten en presentaties aan de hand van de passende lay-out, kwaliteitscontrole van bepaalde documenten, lanceren van validatie flow in het document managent systeem, verspreiding via mail aan de hand van distributielijsten, …

• Uitvoeren van diverse administratieve taken en specifieke opdrachten om de werking van de afdeling of de verantwoordelijke van de afdeling efficiënt te ondersteunen (Vb: Beheren voorraad kantoorbenodigdheden, beheren van uitleenbaar materiaal, …)

• Beheren en up-to-date houden van het klassement van alle documenten in het bijpassende document management systeem om te verzekeren dat deze documenten probleemloos teruggevonden en geraadpleegd kunnen worden

• Opmaak en opvolging van kleine bestellingen ten behoeve van het departement (hotels, vliegtickets, veiligheidsschoenen, …), inclusief verdere afhandeling (receptie van goederen, facturatie, …) .

Compétences

• Je beschikt over een secundair diploma of gelijkaardig door ervaring.
• Graduaat secretariaat is een pluspunt.
• Je kan goed overweg met programma's van MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams & Sharepoint.
• Je bent bereid specifieke softwareprogramma’s aan te leren (vb: SAP, E-Doc, …)
• Je bent pragmatisch, gestructureerd en hebt oog voor detail.
• Je hebt een goede kennis van spelling & grammatica
• Je hebt een goede speek- en schrijfvaardigheid
• Je beschikt bij voorkeur over een goede kennis van zowel het Nederlans & het Frans
• Enkele van je beste kenmerken zijn teamspirit, flexibiliteit, positieve houding en communicatieve vaardigheid

Expériences

  • Ten minste 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Ervaring op een infrastructuurafdeling is een sterke pluspunt

Avantages

U krijgt bij ons een contract van onbepaalde duur met extralegale voordelen zoals:

  • Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering,
  • Maaltijdvergoeding, communicatievergoeding, Internet@home vergoeding
  • Opleidingsmogelijkheden
  • 12 ADV dagen
retour

POSTULER

remplissez le formulaire ci-dessous

Joindre votre CV
Joindre une lettre de motivation

retour